Reobertura i dinamització del local de CCOO de Lleida a Vielha

Després d’un període en què el local que CCOO de Lleida té a Vielha ha estat tancat —l’atenció a l’afiliació es feia des de Lleida—, el dia 11 de gener es va reobrir i així s’inicia un nou període de dinamització i d’atenció a l’afiliació de la Val d’Aran.

La reobertura es va oficialitzar amb una assemblea de delegats i delegades i de tota l’afiliació, presidida per Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Cristina Rodríguez, secretària general de CCOO de les Terres de Lleida. Pacheco va destacar que “obrim local sindical per atendre la realitat d’un territori amb problemes molts singulars com és el de la Val d’Aran”.

Ambdós secretaris generals van fer també una visita institucional a l’Ajuntament de Vielha i al Conselh Generau d’Aran on s’entrevistaren amb la sindica d’Aran,  Maria Vergés, i l’alcalde de Vielha, Juan Antonio Serrano. Aquesta trobada institucional va servir per intercanviar opinions sobre els principals problemes  que té la Val i per reforçar els compromisos entre el sindicat i les institucions.

Img 20230111 Wa0003
Fmnxru1wybcmjkb