Nova jornada de vaga dels treballadors i les treballadores d’Autobusos de Lleida

Després de diverses reunions negociadores i d’una concentració el dia 20 d’abril, els treballadors i treballadores d’Autobusos de Lleida, convocats pel comitè d’empresa, van fer una nova jornada de vaga, el dia 22, per fer públic l’incompliment de l’empresa a aplicar l’increment salarial pactat al conveni per a l’any 2022.

Com en la vaga del mes passat, el seguiment ha estat de gairebé el 100 % de la plantilla. Ara el comitè d’empresa i tots els treballadors i treballadores esperen la resposta de l’empresa, i si aquesta segueix el procés d’inaplicació, el comitè convocarà noves mobilitzacions i no es descarten noves jornades de vaga el mes de maig.

Durant la jornada de vaga del 22, al matí, es va fer una manifestació des de plaça de Ricard Viñes i fins a la plaça de la Paeria.

Img 20220420 101445