Mobilitzacions a Avidel per obligar l’empresa a complir els acords signats

Ahir es van  reunir en assemblea el Comitè d’Empresa de Randstad, el Comitè d’Empresa de Servicios externos de soporte TQ i els delegats i delegades de SERESSE (Serveis d’escorxadors del Segrià) tots representants dels treballadors i treballadores de l’empresa Avidel, antiga Milsa, per decidir què fer davant dels incompliments reiterats de l’empresa.

Fa un any es va signar un acord a Avidel, entre la direcció i els treballadors, sobre matèria laboral, l’acord recollia entre altres aspectes horaris, salut laboral, producció, flexibilitat…, però l’empresa no els respecta i els incompleix sistemàticament. Els treballadors i treballadores tips dels incompliments han decidit de passar a l’acció.

És a causa d’aquest incompliment que l’assemblea reunida va decidir per majoria absoluta iniciar la setmana que ve un calendari de mobilitzacions per obligar Avidel a passar tots els treballadors i treballadores a l’empresa principal, SERESSE, i que les condicions laborals, salarials, etc. siguin les mateixes que en aquesta empresa.