Manifestació demà a Balaguer contra la precarització salarial i laboral a les residències Comtes d’Urgell de Balaguer i Serafí Casanoves de Sort

El comitès d’empresa de CCOO de les residències Comtes d’Urgell de Balaguer i Serafí Casanoves de Sort han convocat totes les treballadores i treballadors de les residències a manifestar-se demà dissabte, a les 11 del matí, a Balaguer. La manifestació sortirà de la plaça de la Sardana i anirà fins a la plaça del Mercadal.

El motiu de la manifestació és que l’empresa que gestiona la residència, Eulen, no apuja el sous de les plantilles i retalla drets laborals i sou des que va assumir la gestió de les residències el 2016, amb la qual cosa perpetua la precarietat del seu personal. I malgrat els intents de negociar dels representants dels treballadors i treballadores l’empresa segueix sense donar cap resposta.

Eulen és una empresa multiserveis que malgrat la situació de pandèmia que estem vivint ha augmentat els seus beneficis de manera important gràcies a la precarització dels seus treballadors i treballadores i a la mala utilització dels diners que rep del Departament de Drets Socials, que haurien de servir per millorar l’atenció que reben els seus usuaris i les condicions laborals dels treballadors i treballadores, en lloc d’engreixar els comptes de beneficis.

Dia: Dissabte, 26 de febrer de 2022

Hora: 11 h

Lloc: Plaça de la Sardana de Balaguer (coneguda com a “pl. de l’aspirina”)