‘lo Sindicat’ digital, número 175

Nou número de la revista lo Sindicat, aquesta publicació digital arriba per correu electrònic, amb una periodicitat mensual, a tots els afiliats i afiliades que ho desitgen, i parla de les persones del sindicat a Lleida i de l’acció sindical de CCOO a les terres de Lleida.

En aquest número, hi podeu trobar la informació sobre les assemblees fetes a Lleida per explicar la reforma laboral; que CCOO de Lleida exigeix la reposició de la totalitat de serveis ferroviaris anteriors a la pandèmia; sobre la concentració a la Residència Comtes d’Urgell de Balaguer contra la precarització salarial i laboral, i també l’informe sobre les dades salarials i la bretxa salarial de gènere a la demarcació de Lleida.

Feu clic aquí per veure el número 175 de lo Sindicat.

Losindicat 175 1