Els treballadors i treballadores del comerç de Lleida reivindiquen el desbloqueig de la negociació del conveni

Un bon nombre de treballadores i treballadors del sector del comerç de Lleida, convocats per CCOO de Lleida i la UGT, es van concentrar el 27 de setembre davant de les oficines de la Federació de Comerç (FECOM) de Lleida.

La mobilització ha de servir per desencallar el conveni del sector, caducat des del 2019, i que la patronal té bloquejat, entre altres qüestions per la pujada salarial. Els treballadors i treballadores demanen per al 2022 una pujada del 2 % ja que aquest any 2021 no hi ha hagut cap augment salarial, a més volen que se’ls reconegui la tasca que han fet durant tot aquest temps de pandèmia en què han estat essencials i a primera línia.

Durant la concentració una representació sindical va ser rebuda per la responsable de la Secretaria General de la FECOM, M. Rosa Armengol, i li van entregar les reivindicacions que volen que formin part de la negociació del conveni.