Concentració i recollida de signatures per salvar el servei postal

El 19 de maig delegades i delegats de CCOO de Lleida i la UGT a Correos van concentrar-se a la plaça de Sant Joan de Lleida, amb el lema “Salvem el servei postal”, com a protesta pel desmantellament del servei públic i per conscienciar la ciutadania davant de l’alarmant deteriorament i la pèrdua de qualitat del servei.

Durant la concentració, es van recollir signatures, després d’informar la ciutadania sobre les greus conseqüències de l’abandonament que l’operador postal pateix.

CCOO i la UGT exigeixen al Govern que paralitzi el desmantellament i obri un veritable procés de diàleg sobre el model postal públic al nostre país, un pla estratègic que reverteixi la situació de fallida tècnica en què es troba Correos com a conseqüència de la nefasta gestió del seu president i un nou marc normatiu basat en el consens i la qualitat d’ocupació.

CCOO i UGT continuaran fent mobilitzacions durant el mes de maig fins al juny quan han convocat una vaga general els dies 1, 2 i 3 per exigir al Govern “salvar el servei postal”.