Concentració a Lleida contra l’empitjorament de les condicions de vida de la població

Mig centenar de persones es van concentrar el dia 23 de març, a la tarda, a Lleida amb el lema “Frenem els preus, evitem la pobresa” per lluitar contra l’empitjorament de les condicions de vida dels treballadors i treballadores i la població en general i per reclamar la protecció de l’ocupació.

La concentració es va a la plaça de la Pau, al davant de la Subdelegació del Govern central, i comptà amb el suport de CCOO de Lleida, la UGT de Lleida, l’associació Integra i la federació d’Associacions de Veïns de Lleida.

De concentracions i manifestacions se’n van fer el mateix dia a tot l’Estat i l’objectiu és reclamar als governs de l’Estat i de Catalunya, mesures urgents davant la creixent escalada del preu de l’energia i altres béns bàsics, que s’han intensificat per la guerra a Ucraïna i que estan impactant significativament en l’economia i la societat espanyola i catalana, sobretot en les llars més vulnerables.

Olympus Digital Camera