Commemoració del 25-N a CCOO de Lleida

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones. A CCOO de Lleida un any més hem recordat aquest dia amb un seguit d’actes, als quals van assistir una trentena de delegades i delegats.

La jornada va començar amb la xerrada “Una visió de gènere a l’Agenda 2030” a càrrec d’Esther Caballé, directora de Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya, l’acte el va presentar Imma Romeo, secretària de les Dones de CCOO de Lleida, que va explicar les dades del 2022 de la violència contra les dones a la demarcació de Lleida.

Seguidament, delegades i delegats es van concentrar a la porta de sindicat on es va llegir el manifest que el sindicat havia preparat per a aquest dia. Finalment, les persones assistents, amb cotxes, es van desplaçar fins al polígon industrial del Segre a repartir fulls de mà per exigir que s’implementessin els protocols d’assetjament sexual i per raó de sexe a les empreses que haurien d’estar actius des de fa 15 anys.

Olympus Digital Camera
Repartiment Fulls 25n Poligon