CCOO de Lleida participa en la gran manifestació de Madrid

El 3 de novembre un centenar de delegades i delegats de CCOO de Lleida van anar a Madrid per participar en la manifestació convocada per CCOO i la UGT amb el lema “Salari o conflicte”. La manifestació que era d’àmbit estatal volia mostrar el desacord dels sindicats i de les treballadores i treballadors amb  l’actitud de la patronal de no negociar els convenis col·lectius i de congelar els salaris.

Els delegats i delegades de CCOO de Lleida van sortir a la matinada cap a Madrid on es van unir a una de les tres columnes que es van manifestar pels carrers de la capital per convergir a la plaça Mayor, on es va desenvolupar tot l’acte i es van poder escoltar els parlaments d’Unai Sordo i de Pepe Álvarez. Unai Sordo va dir que “si no es milloren els salaris la resposta és lluita i més mobilització”. Va afegir que les organitzacions empresarials estaven fent una aposta temerària i suïcida per la devaluació i la congelació salarial i que els sindicats lluitarien perquè la seva gent, la classe treballadora, no tornés a ser la que pagués la crisi.

Aquesta mobilització s’ha produït en un context en el qual els preus no paren de pujar i per això nombroses famílies ja no arriben a final de mes. CCOO denuncia que moltes empreses estan carregant l’augment de preus de l’energia en els productes de consum i qui ho acaba pagant sempre són els mateixos. És per això que cal desbloquejar la negociació dels convenis col·lectius i incloure-hi els augments de salari que els treballadors i les treballadores necessiten.

Img 20221103 Wa0004
Img 20221103 Wa0010