CCOO de Lleida participa en el saló FormaOcupa

CCOO de les Terres de Lleida ha participat, el 23 i 24 de febrer, al saló de la Formació i l’Ocupació, que s’ha fet a la Fira de Lleida. Durant els dos dies que el saló ha tingut lloc, l’estand del sindicat, compartit per la Fundació Paco Puerto i la Federació d’Educació, ha rebut nombroses visites i consultes.

FormaOcupa s’articula en tres eixos bàsics: la formació, l’ocupació i l’emprenedoria i és de les tasques que es desenvolupen al sindicat relacionades amb l’ocupació, així com dels cursos que ofereix la Fundació Paco Puerto que es va informar els visitants, en gran part joves que cerquen orientació per al seu futur professional i acadèmic.

En el marc del saló, CCOO de Lleida va participar en tres activitats. La primera, el dia 21, Cristina Rodríguez, secretària general de CCOO de Lleida, va intervenir en la taula rodona titulada “La realitat de les pimes i dels autònoms. Bones pràctiques de la Llei de contractes dels serveis públics des del món local”. A la taula rodona hi van participar representants de les organitzacions empresarials de Lleida i dels sindicats i va ser moderada per un representant de l’Ajuntament de Lleida.

En segon lloc, el dia 23 va tenir lloc la xerrada “FP, pràctiques a les empreses i estatut del becari” a càrrec de Rosa M. Villaró, responsable de Polítiques Educatives i Formació Professional de CCOO d’Educació.

I, finalment, el dia 24, va tenir lloc la II Jornada de Responsabilitat Social de la qual CCOO de Lleida, com a membre del Pacte Social, participa en la taula de treball del grup de persones amb discapacitats que organitza la jornada. La finalitat d’aquesta jornada és promoure un mercat de treball obert a totes les persones, amb la igualtat d’oportunitats i la perspectiva de gènere com a premisses més importants.

Img 20230224 112027