CCOO de Lleida participa en el Saló de la Formació i l’Ocupació

CCOO de les Terres de Lleida va participar, el 4 de maig, al saló FormaOcupa i va rebre nombroses visites i consultes. Des de l’estand del sindicat, compartit per la Fundació Paco Puerto i la Federació d’Educació, es va informar els visitants, en gran part joves que cerquen orientació per al seu futur professional i acadèmic, de les tasques que es desenvolupen al sindicat relacionades amb l’ocupació, així com dels cursos que ofereix la Fundació Paco Puerto.

El Saló de la Formació i l’Ocupació de Lleida s’adreça a totes les persones que necessiten decidir o reorientar el seu futur professional, millorar competències, trobar feina, impulsar la seva carrera professional o emprendre un negoci. S’hi pot trobar tallers pràctics, contactes amb empreses, orientació acadèmica i ocupacional, oportunitats laborals, formació per a la millora professional i molt més.