CCOO de Lleida guanya les eleccions als supermercats Spar amb una àmplia majoria

El 9 de febrer es van celebrar les eleccions sindicals  a l’empresa Fragadís (supermercats SPAR) on fins aleshores no hi havia representació sindical.

El resultat va ser de 62 vots que representen 7 delegats i delegades per a CCOO, i 24 vots per a la UGT, que representen 2 delegats i delegades.

CCOO de Lleida agraeix  l’alta participació i el suport dipositat en el sindicat, no només en el moment de la votació, sinó durant tota la campanya electoral. Les delegades i delegats escollits continuaran fent la seva tasca sindical amb molta il·lusió per poder millorar les condicions laborals de les persones que formem la plantilla de Fragadís a Lleida.