CCOO de Lleida exigeix el restabliment immediat dels serveis ferroviaris Avant d’abans de la pandèmia

CCOO de Lleida ha presentat al subdelegat del Govern central, José Crespín, el projecte ferroviari “CATAV 2023: xarxa catalana d’alta velocitat. Obligació de servei públic”, i ha aprofitat la reunió per exigir-li la reposició immediata dels trens Avant que hi havia abans de la pandèmia entre Lleida i Barcelona i l’increment de serveis d’aquests trens proposats en els estudis i projectes presentats pel sindicat.

El projecte CATV és el tercer projecte ferroviari elaborat per CCOO de Lleida. Aquest projecte és la continuació dels projectes “Rodalies de Lleida, un tren per a la classe treballadora” i “Avant Lleida-Barcelona. Un tren per a la classe treballadora”. En aquest últim projecte, el sindicat també ha establert amb fonaments tècnics propostes concretes en matèria d’horaris, nombre de serveis, tipus de trens, preus dels bitllets i actuacions específiques per a cadascuna de les línies estudiades.