CCOO de Lleida commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de les Violències Masclistes

El 25 de novembre és el Dia Internacional per a l’Eliminació de les Violències Masclistes i com cada any CCOO de Lleida el commemora. Enguany la commemoració consistirà en un recorregut reivindicatiu des de la seu del sindicat fins al Camp d’Esports de Lleida on els alumnes de 1r. de batxillerat artístic de l’INS Samuel Gili i Gaya interpretaran un seguit de textos i poemes. L’acte acabarà amb la lectura del manifest que el sindicat ha preparat per a aquest dia.

La Secretaria de les Dones de CCOO de Catalunya ha editat la revista Treballadora, dedicada aquest mes de novembre a la prevenció i l’acció contra les violències masclistes.

Agenda

10 h. lliurament del material i inici de l’acte sindical amb les delegades i delegats, al pati del sindicat.

10.30 h. Recorregut reivindicatiu contra les violències masclistes fins al Camp d’Esports de Lleida (Av. del Doctor Fleming, s/n).

11 h. Arribada i interpretació de textos i poemes, a càrrec d’alumnes de 1r de batxillerat artístic de l’INS Samuel Gili i Gaya.

11.30 h. Finalització de l’acció sindical reivindicativa.

12 h. Lectura del manifest de CCOO Catalunya.