CCOO de Lleida commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de les Violències Masclistes

El 25 de novembre és el Dia Internacional per a l’Eliminació de les Violències Masclistes i com cada any CCOO de Lleida en va fer memòria. Enguany la commemoració, el lema de la qual era “Prevenció, proactivitat, organització i acció”, va consistir en un recorregut reivindicatiu de les delegades i delegats, des de la seu del sindicat fins al Camp d’Esports de Lleida on els alumnes de 1r. de batxillerat artístic de l’INS Samuel Gili i Gaya van interpretar un seguit de textos i poemes. L’objectiu era fer visible, a la gent que acudia al mercat dels dijous, la lluita del sindicat per erradicar al flagell de la violència contra les dones. L’acte va acabar amb la lectura del manifest que CCOO havia preparat per a aquest dia.

Aquest 25 de novembre, el sindicat vol destacar la necessitat d’un compromís  real i efectiu de tota la societat per erradicar les violències que encara avui dia pateixen les dones perquè les següents generacions de dones puguin viure en un món més segur, més lliure, més just i sense por.