CCOO aconsegueix, fruit del seu treball, tota la representació sindical a l’escorxador d’Avidel

CCOO ha guanyat les eleccions sindicals a l’escorxador d’Avidel, on ha aconseguit tota la representació, convertint-se en l’única força sindical a l’empresa. Aquest resultat tan contundent premia la feina feta per CCOO i reafirma la confiança dels treballadors i treballadores d’Avidel amb l’important acord signat el passat mes de novembre, amb el qual més de 200 treballadors i treballadores de les subcontractes han passat a ser plantilla directa de l’empresa principal i s’ha aconseguit l’equiparació de les condicions de treball de tot el personal de l’escorxador, respectant com a mínim les condicions que marca el conveni del sector.

Les persones que treballen a l’escorxador d’Avidel, amb el seu vot a les candidatures de CCOO, avalen la lluita i el compromís del sindicat en defensa dels drets i les condicions laborals dels treballadors i treballadores del sector carni. El seu suport ha permès que CCOO creixi en representació i hagi aconseguit els 27 delegats i delegades de l’escorxador, repartits així: 13 a Avidel, l’empresa principal (abans eren només 3 delegats de CCOO), 5 a Randstad Service Project (abans 3 CCOO i 2 UGT) i 9 a Servicios Externos de Soporte TQ (abans 3 CCOO i 2 UGT).