8 de Març, Dia Internacional de les Dones Treballadores, a CCOO de Lleida

El lema del 8 de Març d’aquest 2022 és “De les paraules als fets, per la igualtat tenim un pla” que vol posar l’èmfasi en els plans d’igualtat que han de tenir les empreses i que en aquests moments s’estan negociant i elaborant.

La commemoració del 8-M ha començat al matí, a la seu del sindicat, amb una assemblea en la qual un membre del Comitè d’Empresa d’Autobusos de Lleida ens ha explicat l’experiència sindical de bones pràctiques en el Pla d’igualtat de la seva empresa. Un pla negociat de fa anys i actualitzat sempre amb el seguiment de la representació legal dels treballadores i treballadores.

Després, les delegades i delegats de CCOO de Lleida han escenificat, a la plaça de Ricard Viñes, els reptes per arribar a la igualtat i han llegit el manifest que el sindicat ha preparat per a aquest dia.

Olympus Digital Camera