Campanya de la renda 2020

Fes la renda 2020 a CCOO de Lleida

Important! Per fer la declaració de la renda 2020 a CCOO de Lleida, cal demanar cita prèvia per telèfon o correu electrònic.

CCOO DE LES TERRES DE LLEIDA
Julià Rodríguez Fondevilla
Carrer d’Enric Granados, 6
25006 Lleida
Per demanar hora, cal trucar al telèfon 973 263 666 o enviar un correu a [email protected]
Data d’inici: 6 d’abril
Horari: dimarts i dijous de les 15.30 a les 18.00 hores.

Documentació que cal enviar escanejada o fotografiada: per possibilitar l’assessorament s’haurà d’aportar la declaració del 2019, el DNI i, si escau, aquella altra documentació que sigui necessària. I les persones afiliades hauran d’acreditar estar al corrent en el pagament de la quota sindical.

Tarifes del servei: és un servei professional extern i no és gratuït. Té unes tarifes reduïdes acordades que cal pagar.
Simplificada individual:  35 €
Ordinària:  40 €

Recorda que la quota d’afiliació sindical a CCOO és una despesa que pots deduir quan realitzis la declaració anual de la renda, tal com marca la Llei de l’IRPF. Si necessites un certificat per justificar les quotes pagades durant l’any 2020, el pots sol·licitar directament des de l’app del sindicat per a mòbils o des de la web de la seu electrònica de CCOO de Catalunya.