Concentració de treballadors del comerç per un conveni digne

CCOO de Lleida i la UGT van convocar, el dissabte 27 de febrer, els treballadors i treballadores del sector del comerç per reclamar un conveni digne i per reivindicar-se com a personal essencial.

El sector del comerç de la província de Lleida no té conveni signat des de fa més d’un any, i és per aquest motiu que els seus treballadors i treballadores no han tingut cap pujada salarial. La patronal FECOM es nega a pactar cap pujada i vol aplicar una congelació salarial per als anys 2020 i 2021, però els treballadors i treballadores no ho volen permetre i demanen que se’ls reconegui l’esforç, el treball i la dedicació per donar servei al conjunt de la ciutadania, a més de millores en les condicions laborals i la formació.

En la concentració els treballadors i treballadores van reclamar també que se’ls consideri i se’ls valori com a servei essencial que han estat durant tot aquest període de pandèmia quan han estat, estan i continuaran estant a primera línia davant de la COVID-19.