17è Cicle de Cinema i Drets Humans

Foto

Com cada tardor, des d’en fa disset, tindrà lloc el Cicle de Cinema i Drets Humans, organitzat per la Universitat de Lleida i del qual CCOO de Lleida és col·laborador juntament amb la Coordinadora d’ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida i Amnistia Internacional.

Enguany a causa de la pandèmia per la COVID-19, el cicle es farà totalment en línia, aquest és el motiu pel qual cal inscriure’s enviant un correu electrònic a l’adreça: cooperacio@udl.cat. En aquesta dissetena edició es projectaran tres pel·lícules i posteriorment es faran les conferències i els col·loquis amb les persones relacionades i enteses en el tema de què tracten.

Aquesta edició del cicle parlarà de l’economia feminista, la memòria històrica i l’antigitanisme i la crisi econòmica i social, aquest últim tema proposat per CCOO de Lleida.

Les sessions es faran del 5 al 19 de novembre del 2020, els dijous, de les 6 de la tarda a les 8 del vespre.

Programació:
Dijous, 5 de novembre, de 18 a 20 h: Cuidar entre terres. Qui sosté la vida quan les dones migren?
Dijous, 12 de novembre, de 18 a 20 h: The silent memory
Dijous, 19 de novembre, de 18 a 20 h: Flores en la basura 2020

Exposició en línia:

Museu virtual del poble gitano

13/10/2020