Un 1 de Maig diferent a causa de la situació provocada per la COVID-19

Foto A diferència dels altres anys, el dia de l’1 de Maig no hi va haver manifestació al carrer, però això no vol dir que CCOO de Lleida no tingués res per reivindicar, i ho va fer conjuntament amb CCOO de Catalunya i de la resta de l’Estat per visibilitzar quines són les seves demandes principals resumides en el lema: “Salut, treball i justícia social”.

Per fer visible que els treballadors i treballadores volem que es compti amb nosaltres per sortir d’aquest crisis sanitària, laboral i social, el sindicat va organitzar un seguit d’accions, durant tot el dia: es va estrenar a les xarxes socials el vídeo titulat Hauran de comptar amb nosaltres, elaborat per CCOO de Catalunya; hi va haver una manifestació virtual a través de les xarxes socials —tothom que va voler va elaborar el seu cartellet, es va fer una foto i la va penjar—, que era una manera de mostrar les reivindicacions, i, finalment, hi va haver un concert virtual, que va ser organitzat per CCOO d'Espanya, en el qual van participar una gran quantitat d’artistes.
05/05/2020