CCOO participa en un debat sobre el dret al treball sexual

Foto El 20 de febrer Imma Romeo, secretària de les Dones de CCOO de les Terres de Lleida, va participar en el debat obert “Dret al treball sexual?”, organitzat al Bar Centro de Maldà (l’Urgell), dins del cicle Debat a bat.

El col·loqui va ser molt interessant, tant per les idees i les aportacions de les participants, com per les preguntes i les reflexions que es feien des del nombrós públic assistent, que va omplir el local.

Imma Romeo va explicar que CCOO no té una postura sindical definida sobre aquest tema, que sí que s’ha plantejat el debat intern i que s’ha començat fent una jornada de formació i reflexió al voltant de les diferents visions que hi ha sobre un tema tan complex i polièdric. Va defensar que, tot i això, CCOO es declara en contra del tràfic de persones i l’explotació laboral, en general i, per tant, en contra del tràfic de persones amb finalitats d’explotació sexual. També va expressar el compromís de CCOO per a l’erradicació de la violència de gènere, la igualtat entre homes i dones en el món laboral i en la societat i en la defensa dels drets humans i els drets de ciutadania.
21/02/2020