Taller de formació pràctica per elaborar plans d'igualtat

Foto La Secretaria de les Dones de CCOO de les Terres de Lleida va organitzar, el 22 de gener, un taller formatiu i pràctic per mostrar a les delegades i delegats les eines digitals que el Departament de Treball posa a l’abast, des de l’àmbit d’igualtat d’oportunitats de dones i homes, per elaborar els plans d’igualtat a les empreses.

Les eines estan incorporades en una plataforma amb tutorials, una guia, fulls de càlcul i tots els models necessaris per implementar la diagnosi, el disseny del pla d’igualtat i el seus seguiment i l’avaluació, tant per a empreses de més de 50 persones treballadores com per a aquelles que en tenen menys.

A la jornada hi van assistir 20 persones de diferents empreses i sectors d’activitat del territori, va ser conduïda per Lidia Sandalinas i Anna Rojas, de la Secretaria de les Dones de CCOO Catalunya, i es va fer a l’aula de formació de la Fundació Paco Puerto de Lleida, que també va cedir l’ús del material informàtic per a cada persona.
23/01/2020