Signat el conveni de les ITV

Foto El 26 de juliol les tres organitzacions sindicals amb presència en la taula de negociació (CCOO, UGT i SRT) i la patronal del sector han signat el V Conveni d’ITV Catalunya, que afecta els treballadors i treballadores de les ITV de la província de Lleida.

El conveni tindrà una vigència de 3 anys (2019-2021) i preveu el següent increment salarial: per al 2019, un 2,5 % d’increment fix sobre tots els conceptes regulats en el conveni, i per al 2020 i 2021, un 2,25 % d’increment fix sobre tots els conceptes regulats en el conveni més un 0,5 % d’increment variable (gratificació extraordinària) condicionat al fet que no hi hagi un canvi substancial de l’actual model de gestió d’estacions, noves línies en nous centres, etc. durant l’any anterior.

El conveni també preveu que la prestació de serveis en jornades diferents a les recollides en el conveni solament serà possible si hi ha negociació i acord col·lectiu amb la representació legal de les persones treballadores. I a més s’ha adequat el text en matèria de no discriminació en les relacions laborals, promoció interna i classificació professional.

CCOO, sindicat majoritari en la taula sectorial, valora positivament la capacitat de negociació de les parts, i que totes s’hagin sumat a un acord final que considera afavoreix al sector en el seu conjunt.
26/07/2019