Serveis

CCOO de les Terres de Lleida tenim un ventall de serveis sindicals que posem a les teves mans. Hi trobaràs formació ocupacional i formació contínua la Fundació Paco Puerto -centre de formació de CCOO-, amb una variada oferta que abasta cursos d'idiomes, utilització de les eines informàtiques, comptabilitat, manipulació d'aliments, auxiliar de cures i geriatria, soldadura, electricitat, etc., que et facilitaran l'accés, el reciclatge i la promoció professionals; l'assessorament legal i la defensa jurídica al GTJ -Gabinet Tècnic-Jurídic- a càrrec dels advocats del Sindicat; informació i gestions legals per als treballadors estrangers al CITE -Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers-; la Fundació Pau i Solidaritat, una organització no governamental que practica la cooperació afegint-hi contingut sindical; el Servei Lingüístic, que dóna assessorament i gestiona tot tipus de documentació per tal de facilitar l'ús del català en totes les facetes de la vida sindical; una solució global per a totes les teves necessitats de protecció personal i patrimonial a ATLANTIS-CCOO -la companyia d'assegurances a preu de cost-; tindràs habitatges a preu de cost promoguts per la cooperativa del sindicat: Habitatge Entorn.  A més, també tens a l'abast molts altres serveis d'utilitat diària.

Són a la teva disposició: utilitza'ls!

CEPROM

FUNDACIÓ PACO PUERTO

ATLANTIS

ATLANTIS ASSEGURANCES