Nova edició del Pacte Social per a la Ciutadania de Lleida

L'Ajuntament de Lleida i els sindicats CCOO i la UGT van signar el passat 25 de gener la renovació del Pacte Social per a la Ciutadania de Lleida fins a l'any 2019. El pacte inclou 97 propostes per millorar la qualitat de vida dels lleidatans i de les lleidatanes. El pacte ha esdevingut un exercici d'entesa per oferir més benestar, més oportunitats i més serveis a la ciutadania, però adaptant els seus continguts a les demandes de la societat en cada moment.

més informació »

Documents del 8è Congrés de la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida

Documents congressuals del 8è Congrés de CCOO de les Terres de Lleida: informe-balanç i pla d'acció, que tindrà lloc a Lleida, el dia 24 de març del 2017.

més informació »

Documents i resolucions aprovades del VII Congrés de la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida

En aquest apartat podeu trobar els documents que van ser aprovats en el VII Congrés de la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida, que va tenir lloc a Lleida, el dia 9 de novembre del 2012, amb el lema: "Defensem drets, construïm futur, CCOO la teua eina”.

Compromís per Lleida

El 29 de maig del 2004, mig miler de persones de la més diversa procedència, van signar, a Vallbona de les Monges, un manifest: ''Manifest de Vallbona de les Monges: per a un canal Segarra-Garrigues per al segle XXI''.