Benvinguda

Cristina Rodriguez VilaEn nom de la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida i de la seva Comissió Executiva, et dono la benvinguda a la nostra pàgina web.

La nostra pàgina web vol ser un espai obert que ofereixi la possibilitat d’accedir a tota la informació d’una forma fàcil i ràpida. A més ens ha de servir com a eina per debatre i intercanviar opinions, i així poder millorar la gestió diària del sindicat. Aquesta web s’ha d’anar construint dia a dia, sobre propostes sindicals, documents de treball, notícies…, però també amb les teves aportacions.

A través de la pàgina web les CCOO de les Terres de Lleida volem ser més a prop teu utilitzant, com no podia ser d’altra manera les noves tecnologies, les del present i les de futur.

CCOO és una organització sindical formada per homes i dones que ens afiliem de forma voluntària i solidària per defensar els nostres interessos, generals i específics, com a conjunt de treballadors i treballadores, i per aconseguir una societat més justa, democràtica i participativa.

CCOO de les Terres de Lleida no solament esperem que com afiliat i afiliada et sentis orgullós i orgullosa de pertànyer al sindicat, sinó que volem que participis activament de les seves reivindicacions, activitats, propostes. Volem que siguis part activa del projecte col·lectiu del sindicat per així ser més forts i poder lluitar amb garanties pels interessos del conjunt de treballadors i treballadores de les terres de Lleida.

Sigues benvingut i benvinguda al sindicat!

Cristina Rodríguez Vila
Secretària general