Assemblea sindicat oberta a Lleida: “Amb tu construïm el futur”

La primera fase és la de debat obert. A CCOO de Lleida iniciem aquesta fase el dia 6 de febrer amb una assemblea amb els delegats i delegades, l'afiliació i tots els representants d'entitats socials que ens hi vulguin acompanyar. D'aquesta fase, en sortiran les propostes que hauran de ser triades per l'afiliació en les fases següents.

més informació »

CCOO de les Terres de Lleida denuncia la impossibilitat d'adquirir i recarregar les targetes ATM

CCOO manifesta que a les estacions de Cervera, Tàrrega i Bell-lloc s'hi ha deixat de vendre bitllets i informar els viatgers, des del dia 1 de gener. L'estació de Lleida Pirineus és l'única de tota la província on es poden adquirir presencialment els títols de transport de Rodalies de Catalunya i Renfe.

CCOO de Lleida guanya les eleccions sindicals a Clanser

El 10 de desembre, es van celebrar eleccions sindicals a l'empresa Clanser, dedicada a la neteja d'edificis i locals, i CCOO de Lleida les ha guanyat: ha recuperat un altre cop la majoria en el comitè d'aquesta empresa.

Parlem de la mort digna

Xerrada “El dret a morir dignament”, dirigida per l'associació Dret a Morir Dignament (DMD) de Catalunya i organitzada per la Secció Sindical de CCOO de l'HUAV.

El mes de novembre deixa, a les terres de Lleida, 35 persones sense feina

El mes de novembre del 2019, a les comarques de Lleida s'ha registrat un augment de 35 persones a l'atur respecte del mes anterior. Així doncs, hi ha un total de 20.414 persones a l'atur a les nostres contrades. A les terres de Lleida hi ha un total de 1.546 persones menors de 25 anys que cerquen feina sense èxit.

'lo Sindicat' digital, número 154

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, la informació de la presentació de l'informe del sindicat sobre les comunicacions ferroviàries entre Lleida i Barcelona, la denúncia de la violència contra les dones amb motiu del 25-N, el futur de l'FP a Lleida, i que CCOO de Lleida diu no a l'acomiadament per emmalaltir.

Calendari laboral 2020

Festes laborals a Catalunya durant l'any 2020.

més informació »

No a l'acomiadament per emmalaltir. Defensa els teus drets!

Més d'un centenar de delegats i delegades de CCOO de Lleida i la UGT s'han concentratcontra la recent sentència del Tribunal Constitucional que permet l'acomiadament objectiu per absències intermitents.

més informació »

CCOO de Lleida surt al carrer per denunciar la violència contra les dones

A la nostra província, durant aquest 2019, destaquen les 703 denúncies que hi ha hagut i les 676 víctimes ateses, i en positiu l'absència de víctimes mortals.

més informació »

Presentació de l'informe de CCOO sobre les comunicacions ferroviàries entre Lleida i Barcelona

CCOO de Lleida ha presentat la seva nova proposta de tren per al classe treballadora centrada en les freqüències dels trens Avant.

més informació »

Projecte “Sindicat, treball i llengua”

CCOO de Catalunya es defineix com a sindicat nacional i de classe, desenvolupa la seva acció a Catalunya i ha estat compromès des dels seus inicis amb la promoció de l'ús de la llengua. Aquest compromís, que continua ferm avui dia, és vehiculat a través del seu Servei Lingüístic i compta, per a una part de la dinamització que duu a terme, amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. En aquest sentit, el Servei Lingüístic s'acull a la línia de subvencions per a projectes d'entitats sense ànim de lucre per al foment de l'ús de la llengua catalana a Catalunya, una part dels fons de la qual prové de cabals que atorga la Junta d'Herències de la Generalitat de Catalunya.

més informació »

“La lluita per la igualtat”

Article de CCOO de les Terres de Lleida, publicat al 'Butlletí de la Paeria de Lleida', número 301.