'lo Sindicat' digital, número 150

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, la informació que la Inspecció de Treball ha donat la raó a CCOO en la quantitat del salari dels temporers i temporeres, que CCOO torna a guanyar les eleccions sindicals a Autobusos de Lleida i que el sindicat ha organitzat la jornada sindical “Dones, salut i treball”.

més informació »

CCOO de Lleida analitza com prevenir els cops de calor en les feines a l'aire lliure

Demà dijous, 27 de juny.

més informació »

L'Ajuntament de Camarasa no reconeix la figura del Tribunal Laboral de Catalunya en matèria de conciliació laboral

Aquesta negativa a sotmetre's a l'autoritat del TLC és un fet inaudit, ja que es tracta del primer cop succeeix un fet d'aquestes característiques des dels inicis de l'activitat d'aquest tribunal a les terres de Lleida.

més informació »

CCOO torna a guanyar les eleccions sindicals a Autobusos de Lleida

CCOO va aconseguir 5 delegats per 3 delegats la UGT. Al col·legi de tècnics i administratius va guanyar una candidatura independent.

Nova web dels Premis Llanterna Digital

La inscripció a la propera edició dels premis s'obrirà a la tardor i es podrà fer des d'aquesta mateixa pàgina web.

més informació »

La Inspecció de Treball dona la raó a CCOO en la quantitat del salari dels temporers

El preu per hora dels treballadors temporers, en els dos convenis, s'ha de calcular dividint els 12.600 euros entre les hores de treball efectiu establertes en els convenis de referència. Això és: 7,02 euros l'hora en el cas del Conveni agropecuari de Catalunya, i 7,07 euros l'hora en el cas del Conveni de recaptació, emmagatzematge, manipulació i venda de fruites i verdures de Lleida.

més informació »

CCOO de Lleida organitza la jornada sindical “Dones, salut i treball”

La taula rodona que ha estat l'eix de la jornada ha tractat temes com la desigualtat que es produeix en termes de salut entre homes i dones, el món del treball entès com a factor clau per lluitar contra les desigualtats, l'excessiva medicalització de processos naturals.

més informació »

Concentracions a l'empresa de contact center Accept@

CCOO ha convocat aturades a l'empresa d'atenció multicanal Accept@ de Lleida: els treballadors i treballadores hi fan aturades i concentracions el dilluns 3 i el dimarts 4, de les 12 a les 2 del migdia.

CCOO de Catalunya ret homenatge a la balaguerina Teresa Pàmies

El Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya ha retut homenatge a la balaguerina Teresa Pàmies portant a la seu nacional del sindicat l'exposició “Teresa Pàmies. Tot és en els llibres”. L'acte d'inauguració ha tingut lloc el 27 de maig a la tarda, a càrrec de Joan Carles Gallego, director de l'Aula de Treball, Economia i Societat de CCOO de Catalunya i company de lluita de Teresa Pàmies. L'exposició, produïda per la Institució de les Lletres Catalanes, romandrà al vestíbul de la seu nacional de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, 08003 Barcelona) fins al 14 de juny.

més informació »

L'Ajuntament de la Seu d'Urgell incompleix els acords signats amb els representants sindicals

La valoració de llocs de treball publicada no es corresponia amb la que s'havia signat amb els representants sindicals.

CCOO de Lleida guanya les eleccions sindicals a System Melesur

Els resultats d'aquestes eleccions han estat 6 delegats i delegades per a CCOO i 3 per a la UGT. CCOO de Lleida ha augmentat la seva representació al comitè en 4 membres i dobla l'altre sindicat.

més informació »

Concentració de treballadores i treballadores de l'Acció Social pel bloqueig de la patronal al conveni

La negociació del Conveni col·lectiu de Catalunya d'acció social amb infants, joves, famílies i d'altres en situació de risc es troba paralitzada en la part econòmica i de l'equiparació de condicions de treball a les del personal de les administracions públiques que fa la mateixa feina.

més informació »

CCOO dona resposta a les declaracions de la presidenta del Consell Comarcal del Solsonès

CCOO que conforma la totalitat del Comitè d'Empresa, representant a la plantilla del Centre Sanitari del Solsonès i en referència a les publicacions d'aquests últims dies donades per la Presidenta del Consell Comarcal del Solsonès als diferents mitjans de comunicació locals, volem expressar la nostra disconformitat amb tot el que s'ha exposat sobre l'actual situació de dèficit del Centre Sanitari i que pertany als treballadors del mateix

més informació »

CCOO d'Indústria aconsegueix el compromís del Grupo Jorge de regularitzar la situació laboral de la plantilla

Internalització de treballadors i treballadores a l'empresa principal.

més informació »

El Sector Ferroviari de CCOO de les Terres de Lleida alerta de la greu manca de maquinistes a la línia d'FGC de Lleida – la Pobla de Segur

Insta l'empresa a negociar i acordar un conveni propi de la línia en uns termes i unes condicions similars al de la xarxa principal.

Aquest 1 de Maig: primer, les persones

La manifestació comptà amb diverses reivindicacions sectorials que es feien evidents amb les diferents pancartes: ERO de CaixaBanK, reclamació del sistema públic de pensions, millores laborals per a les treballadores del sector de la dependència, reclamacions feministes, denúncia de sobrecàrrega de treball en el sector de la neteja, reivindicacions de millores a la sanitat, a la indústria…

més informació »

CCOO de Lleida denuncia que l'Ajuntament de Camarasa vulnera els drets sindicals i laborals dels seus treballadors i treballadores

Segons CCOO, la situació laboral que estan vivint actualment dos dels treballadors públics de l'Ajuntament de Camarasa és insostenible, ja que s'està exercint sobre ells un assetjament laboral continuat, amb la privació dels seus drets laborals i sindicals.

més informació »

CCOO de Lleida exigeix treballar sense riscos

El 28 d'Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, a CCOO recordem les persones treballadores que han mort, o han perdut la salut per guanyar-se la vida.

més informació »

“La lluita per la igualtat”

Article de CCOO de les Terres de Lleida, publicat al 'Butlletí de la Paeria de Lleida', número 301.