Festa del Treball Digne 2019

El proper 5 d'octubre, dissabte, des les 5 de la tarda a les 12 de la nit, CCOO de Catalunya celebrarà una nova edició de la Festa del Treball Digne, a la plaça de la Cultura de l'Hospitalet de Llobregat.

més informació »

CCOO de Lleida reclama una Catalunya inclusiva, plural i amb drets

El dimecres 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida va participar, juntament amb la UGT, en l'ofrena floral al Roser de Lleida, amb l'esperança que col·lectivament serem capaços de construir una Catalunya més justa, més igualitària i més solidària.

més informació »

CCOO de Lleida alerta d'un augment significatiu de l'atur i una caiguda intensa de la contractació en ple mes d'agost

A les terres de Lleida, aquest mes d'agost s'ha registrat un augment de 505 persones a l'atur, és a dir un 2,8 % més respecte del mes anterior. Així doncs, hi ha un total de 17.765 persones a l'atur a les nostres comarques.

més informació »

CCOO denuncia la precarietat que pateixen les treballadores de la residència Serafí Casanovas de Sort

Manca de personal.

més informació »

Campanya de CCOO de Lleida per protegir dels cops de calor

CCOO de Lleida ha iniciat una campanya per protegir dels cops de calor els treballadors i treballadores que desenvolupen la seva feina a l'aire lliure.

'lo Sindicat' digital, número 151

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, la informació de la jornada sobre el registre horari i la igualtat de tracte i d'oportunitats, que el TLC dona la raó al sindicat en el salari del personal eventual dels magatzems de fruites i verdures, i de l'homenatge del sindicat als afiliats i afiliades d'abans del 52.

més informació »

Signat el conveni de les ITV

Signat el conveni de les ITV per als anys 2019-2021.

més informació »

El TLC dona la raó a CCOO i UGT en la quantitat del salari del personal eventual del sector de majoristes de fruites i verdures de Lleida

El laude arbitral dona la raó als sindicats i estableix que només hi ha un salari mínim de 12.600 euros anuals i que no hi pot haver discriminació entre treballadors i treballadores fixos i eventuals. El preu per hora dels treballadors eventuals s'ha de calcular dividint els 12.600 euros entre les hores de treball efectiu establertes en el conveni de referència i, per això, fixa el seu salari/hora en 7,08 euros.

més informació »

CCOO de Lleida organitza una jornada sobre el registre horari i la igualtat de tracte i d'oportunitats

Davant l'expectació que han generat l'aplicació del registre horari i la modificació d'aquest decret, el sindicat ha considerat que calia fer una jornada per informar els seus delegats i delegades.

Homenatge del sindicat als afiliats i afiliades d'abans del 52

Acte d'homenatge que la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO va voler fer a la seva afiliació. Es van homenatjar una quinzena de persones que havien nascut abans del 1952 i estaven afiliades al sindicat des d'abans del 1994.

Nova web dels Premis Llanterna Digital

La inscripció a la propera edició dels premis s'obrirà a la tardor i es podrà fer des d'aquesta mateixa pàgina web.

més informació »

“La lluita per la igualtat”

Article de CCOO de les Terres de Lleida, publicat al 'Butlletí de la Paeria de Lleida', número 301.