Proposta de CCOO de Lleida per dignificar les campanyes agràries

El projecte conté nou propostes entre les quals destaquen la proposta d'actuació de les empreses de treball temporal; la de gestió de la borsa de treball; la de gestió de la borsa de treball; la de regularització de treballadors i treballadores sense papers, i la proposta de gestió dels albergs municipals.

més informació »

CCOO de Lleida explica les denúncies que ha fet el sindicat en la campanya agrària d'enguany

Els problemes que d'aquesta campanya agrària són els endèmics de cada any agreujats per la crisi sanitària de la COVID-19. El que vol remarcar el sindicat és que els problemes que ha detectat i ha denunciat són estructurals.

més informació »

CCOO de Lleida reclama que cal mesures de reactivació econòmica i més recursos per a polítiques d'ocupació

Les dades de l'atur registrat del mes de juny a les terres de Lleida mostren una reducció de 559 persones registrades al Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC).

més informació »

Demà nova concentració del personal del Centre Sanitari del Solsonès que continua reclamant diàleg i que li paguin tot el que li deuen

Demà dimecres, 1 de juliol, el personal del Centre Sanitari del Solsonès (CSS), convocat pel comitè d'empresa, continuarà la seva protesta. Després de dos concentracions aquest mes de juny, el personal sanitari del CSS no ha rebut cap resposta per part del Consell Comarcal de Solsonès, que és qui gestiona el centre.

més informació »

CCOO de les Terres de Lleida denuncia que el Ministeri de Transports i Renfe no posen en circulació els trens d'alta velocitat entre Lleida i Barcelona, subjectes a l'obligació de servei públic, anteriors a la COVID-19

Un cop finalitzat l'estat d'alarma el passat dia 21 de juny, queda anul·lada la restricció de la mobilitat entre províncies, per això no té sentit que no es faciliti a la ciutadania els trens que necessita per poder atendre les necessitats de mobilitat obligada de la població en la relació més demanada a l'àrea d'influència de Lleida, que és el trajecte Lleida-Barcelona

més informació »

S'han de rescatar les persones, el treball i els salaris

El 27 de juny, delegats i delegades de CCOO de Lleida i la UGT i membres de diverses organitzacions socials es van concentrar a Lleida per reclamar una sortida a la crisi amb l'acord de rescatar les persones, el treball i els salaris, en definitiva, de reclamar una vida digna.

més informació »

CCOO de Lleida ha commemorat el dia de lluita pels drets i les llibertats de la comunitat LGTBI

El 28 de juny és el diada internacional de lluita pels drets i les llibertats de la comunitat LGTBI. CCOO de Lleida ho ha volgut commemorar, el 26 de juny, amb un acte simbòlic: delegats i delegades del sindicat s'han concentrat per llegir el manifest i penjar a la façana de l'edifici la bandera de l'arc de St. Martí.

més informació »

Concentració per reclamar la gratificació extraordinària per al personal de la neteja dels serveis sanitaris i sociosanitaris

La Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Lleida va convocar les treballadores i treballadors de la neteja dels serveis sanitaris i sociosanitaris per reclamar que aquest personal que ha estat a la primera línia de la lluita contra la COVID-19 rebi la mateixa gratificació extra que es donarà al personal sanitari.

més informació »

CCOO de Lleida recupera el seu horari d'atenció al públic

A partir del dilluns 22 de juny els locals de CCOO a Lleida i a Tàrrega recuperen el seu horari d'atenció al públic.

més informació »

El personal sanitari reclama que li paguin tot el que li deuen

El Comitè d'Empresa del Centre Sanitari del Solsonès vol negociar o intentar desencallar el conflicte que s'arrossega de fa temps.

Concentració del personal del Centre Sanitari del Solsonès

Els treballadors i treballadores del CSS volen negociar amb la presidenta del centre per torna-li a manifestar que, des de l'any 2017, pateixen retallades salarials respecte de la resta de professionals sanitaris de Catalunya, concretament un 6,45 % menys que se suma al 5 % menys des del 2010.

Concentració del personal sanitari de l'Hospital Sta. Maria de Lleida

Segons el personal sanitari de l'hospital, i també de la resta de sanitaris i sanitàries del país, ara no és hora d'agraïments, sinó de fets.

'lo Sindicat' digital, número 159

En aquest número, hi podeu trobar, entre d'altres, la informació sobre la regularització de falsos autònoms a la Corporació Alimentària de Guissona, i sobre l'acord per garantir la seguretat i les condicions laborals dels temporers; les fites sindicals en el Dia Internacional d'Acció per a la Salut de les Dones, i un article sobre un nou horitzó educatiu.

CCOO de Lleida convoca una concentració a les portes del LIDL del carrer Cogul

LIDL no protegeix ni les persones treballadores ni la clientela en aquesta situació de pandèmia. A Lleida un reduït grup de treballadors i treballadores s'han concentrat a les portes del LIDL del carrer Cogul, el 4 de juny al matí, per protestar

més informació »

Article de Cristina Rodríguez, secretària general de CCOO de Lleida sobre la campanya de la fruita d'enguany

Titulat: "Campanya de la fruita 2020 a les terres de Lleida".

més informació »

Preguntes freqüents sobre el coronavirus

CCOO de Catalunya ha posat en marxa un servei d'assessorament per a tots els treballadors i treballadores per a consultes laborals relacionades amb la crisi del coronavirus. Les consultes es resoldran online en un termini màxim de 24 hores.

més informació »

La Diputació de Lleida dona suport al manteniment de les oficines del Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers a les Terres de Lleida

Un any més, les oficines del CITE de CCOO de Catalunya a les Terres de Lleida han rebut el suport de la Diputació de Lleida. Aquest suport garanteix la continuïtat de les oficines del CITE a la demarcació de Lleida des d'on es dona assessorament gratuït en matèria d'estrangeria. A més, des les oficines del CITE també es fan assemblees informatives sobre drets i deures laborals i sobre el marc jurídic d'estrangeria adreçades a treballadors i treballadores estrangers i actuacions de sensibilització de la ciutadania sobre la realitat del fet migratori a Catalunya.