Jornada sobre el futur del treball

Taula rodona dels agents socials, amb la participació de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya (12/04/2019)

L’Organització Internacional de Treball (OIT), amb motiu del seu centenari, ha promogut un debat a escala mundial sobre el futur del treball per identificar quins són els reptes que se’ns plantegen i veure com hi podem fer front, amb l’objectiu de garantir que el treball continuï sent un puntal a les nostres societats, i que garanteixi els principis de justícia social i igualtat i fomenti la cohesió social.

Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, ha participat en una taula rodona organitzada pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies inclosa en una jornada centrada en l’àmbit laboral.

Feu clic per veure la transcripció de la taula rodona dels agents socials de la Jornada sobre el Futur del Treball, organitzada pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya

Més informació sobre la jornada sobre el futur del treball