Javier Pacheco: ‘Si Rajoy intervé l’autonomia catalana, tindrà a CCOO davant’

Entrevista publicada a ‘Cuarto poder’ (03-09-2017)

Javier Pacheco (Barcelona, 1971) és des del passat mes d’abril el secretari general de CCOO Catalunya. Aquest sindicat, amb més de 140.000 afiliats, és el primer de Catalunya. A menys d’un mes de l’1-O, quan s’ha de celebrar el referèndum promès pel Govern de la Generalitat, Pacheco rep a cuartopoder.es a la seu de CCOO a la Via Laietana de Barcelona. Conversa sobre l’actualitat del procés independentista català, sobre la posició al respecte de la seva organització, però també sobre el paper actual dels sindicats o sobre conflictes d’actualitat, com el dels treballadors d’Eulen a l’aeroport del Prat.

Feu clic per llegir l’entrevista ‘Si Rajoy intervé l’autonomia catalana, tindrà a CCOO davant’ a Cuarto poder.