Javier Pacheco: ‘Reptes i estratègies sindicals al segle XXI’

Entrevista a Javier Pacheco i Camil Ros a ‘Món Possible’ de Ràdio 4 (29-04-2017)

Reptes i estratègies sindicals al segle XXI. Com serà el món del treball en els pròxims anys? Anem cap a un món on treballin les màquines, els robots? I què passarà amb els treballadors, viurem un somni o un malson? Serem una societat ociosa no alineada pel treball? I com es pagarà? Amb una renda bàsica universal o serà tot un campi qui pugui amb desigualtats cada vegada més insalvables i concentració de la riquesa en poques mans?  Reflexionem sobre el món del treball, amb motiu de l’1 de Maig, amb els secretaris generals dels dos sindicats majoritaris a Catalunya, Camil Ros, de la UGT, i Javier Pacheco, de CCOO.

Feu clic per escoltar l’entrevista a Javier Pacheco al programa Món Possible de Ràdio 4 (29-04-2017)