Javier Pacheco: ‘Som el darrer dic de contenció de les polítiques neoliberals’

Entrevista publicada a la revista ‘Treball’ (26-01-2017)

El primer sindicat de Catalunya celebrarà el seu 21è Congrés els dies 4, 5 i 6 d’abril, sota el lema “Fem CCOO”, reunint 630 delegats i delegades. Un d’ells, Javier Pacheco Serradilla (Barcelona, 1970), treballador de la Nissan, ha anunciat que farà el pas com a únic candidat proclamat en la Secretaria General.

És l’any 1996 quan Pacheco comença com a delegat sindical en la seva empresa, on es forma i n’assumeix la Secretaria General. Crea el Comitè Intercentres estatal, després participa en el Comitè Europeu de Nissan i, finalment, és des de fa 8 anys màxim responsable de la potent Federació del Metall, avui d’Indústria.

Feu clic per llegir l’entrevista a Javier Pacheco publicada a la revista ‘Treball’