Javier Pacheco: ‘Del sindicalisme de resistència al d’ofensiva’

Article publicat a ‘Sin permiso’ (31-03-2017)

La construcció d’un nou marc de drets laborals i socials necessita els treballadors  i treballadores a l’ofensiva.

L’11 Congrés de CCOO de Catalunya culminarà el seu procés de participació i debat els propers dies 4, 5 i 6 d’abril a Barcelona. Un procés congressual que s’ha caracteritzat per la seva aposta oberta a la participació, tant en la construcció de les propostes com en l’elecció dels companys i companyes que dirigiran l’organització.

CCOO de Catalunya porta des de l’any 2015 impulsant un espai de reflexió compartit amb les bases del sindicat, des del moment que va posar en marxa l’Assemblea sindical oberta. Més de 7.000 persones van participar en un procediment presencial i telemàtic que va comptar amb enquestes, espais web, consultes, seminaris i assemblees, més de 100, que va permetre analitzar el context social, polític i econòmic en general i del món del treball en particular.

Feu clic per llegir l’article de Javier Pacheco “Del sindicalisme de resistència al d’ofensiva” publicat a Sin permiso (31-03-2017)