Javier Pacheco: ‘Sense nosaltres no és possible una reivindicació social que canviï la realitat a Catalunya’

Entrevista publicada al ‘Diari del Treball’ (05-04-2017)

Javier Pacheco ja és el nou secretari general de CCOO de Catalunya. El flamant dirigent ens ha rebut per comentar algunes de les tasques que sota la seva direcció emprendrà en el nou mandat el primer sindicat de Catalunya. Pacheco era fins ara responsable de la Federació d’Indústria i treballador de la Nissan. Nascut fa 47 anys a Barcelona, amb estudis professionals de grau mitjà, porta tota la vida al sindicat. Representa la nova generació nascuda en democràcia, que ara pren les regnes de Comissions.

Feu clic per llegir l’entrevista ‘Sense nosaltres no és possible una reivindicació social que canviï la realitat a Catalunya’ publicada al Diari del Treball (05-04-2017)