Javier Pacheco: ‘Ens agradaria poder tancar la negociació col·lectiva abans de l’1 de Maig’

Entrevista emesa a ‘El matí de Catalunya ràdio’ (06-04-2017)

Hem de felicitar al nou secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, un home nascut a Barcelona, forjat sindicalment i professionalment al sector de l’automoció que és un dels sectors clau de l’economia del nostre país. Va ser secretari general de CCOO a Nissan i després va estar al capdavant de la Federació d’Indústria del sindicat. Avui per a ell també és un dia especial perquè es tanca l’11è Congrés del sindicat i és una de les noves cares del sindicalisme majoritari a Catalunya.

Feu clic per escoltar l’entrevista a Javier Pacheco a ‘El matí de Catalunya ràdio’ (06-04-2017) a partir del minut 35