Javier Pacheco i Camil Ros: “La política de l’Estat és insuficient, la de la Generalitat inexistent i la de la patronal cobdiciosa”

Entrevista a Javier Pacheco i Camil Ros publicada al diari ‘Ara’ el 15 d’octubre del 2022

L’agenda dels dos sindicats majoritaris a Espanya, CCOO i UGT, s’ha omplert per al mes d’octubre. El context d’inflació desbocada i sous estancats ha multiplicat les aparicions dels seus secretaris generals a Catalunya, Javier Pacheco i Camil Ros, en protestes, concentracions i vagues de sectors que pressionen per aconseguir millores salarials i compensar la pèrdua de poder adquisitiu. Els dirigents sindicals atenen l’Ara després d’una setmana de canvis al Govern català i la preocupació per la urgència d’aprovar uns pressupostos que reforcin l’escut social en plena crisi del cost de vida.

Feu clic per llegir l’entrevista a Javier Pacheco i Camil Ros publicada a l’Ara (15-10-2022)