Signat l’acord d’Avidel, que permet estabilitzar les relacions laborals a l’empresa

Avui s’ha fet la signatura definitiva de l’acord entre la direcció d’Avidel, les empreses auxiliars que treballen a l’escorxador i la representació de CCOO dels diferents comitès d’empresa, que és majoritària al centre de treball, en els termes del preacord assolit el passat 26 d’octubre. Un acord que s’ha signat amb la participació del Departament de Treball de la Generalitat.

Aquest acord permet la internalització de més de 200 persones treballades a l’empresa principal, així com l’equiparació de les condicions de treball de tot el personal de l’escorxador, respectant com a mínim les condicions que marca el conveni del sector.

Amb aquest acord s’acaba una fase de tensió i es posen les bases de les futures relacions laborals a l’empresa. Gràcies a la voluntat de l’acord, diàleg i l’acció col·lectiva s’ha aconseguit desbloquejar una situació de conflicte i, per aquest motiu, fem una crida a continuar treballant de forma conjunta entre totes les parts.