S’aconsegueix un avenç en les negociacions a Kostal, gràcies a l’èxit de la vaga

L’empresa ha reduït l’expedient a la meitat i ha retirat la proposta de retallades que acompanyava l’ERO.

Gràcies a la pressió de la vaga convocada a Kostal, s’ha aconseguit fer un avenç en les negociacions amb la direcció de l’empresa per minimitzar l’afectació de l’expedient. En la reunió d’ahir, amb la mediació de la Inspecció de Treball, l’empresa es va avenir a rebaixar a la meitat el nombre de persones afectades, que passen de 109 a 56, i a retirar les mesures d’acompanyament de l’expedient, que suposaven una retallada de les condicions laborals de la plantilla.

CCOO d’Indústria valora positivament les dues mesures i seguirà treballant per minimitzar al màxim possible l’impacte de l’expedient i per garantir mesures no traumàtiques per a les persones afectades.

Avui, comitè d’empresa i sindicats tornen a estar reunits amb la direcció de Kostal Electrónica per seguir avançant en les negociacions, en aquesta línia.