Mor Francisco Fuentes, sindicalista històric de CCOO del sector de la química al Baix Llobregat

CCOO lamentem la pèrdua de Francisco Fuentes, sindicalista històric de CCOO del sector de la química al Baix Llobregat, que ens ha deixat la nit del 22 al 23 de maig. CCOO d’Indústria volem transmetre el nostre sincer condol i escalf a la seva família i amistats.

Fuentes va ser membre del comitè d’empresa de Pirelli-Moltex de Cornellà des de finals de la dècada dels 70 fins a l’any 1993. Va participar de manera molt activa en la fundació de les Comissions Obreres del Baix Llobregat, tant des de les estructures del sindicat vertical com des de la legalització del sindicat, i va ser un dels companys que va ocupar l’actual seu de CCOO a Cornellà.

Va treballar per a la creació del Sindicat de Químiques al Baix Llobregat, on va ser responsable d’Organització a finals dels anys 80 i també va ser responsable del local de CCOO del Prat durant uns anys la dècada dels 90.