Mobilització contra els acomiadaments a la planta d’Akzo Nobel de Vallirana

Aquest dimecres, 27 de juliol, el comitè d’empresa de la planta d’Akzo Nobel de Vallirana, tot de CCOO, ha convocat una mobilització de 12 a 16 hores de rebuig dels acomiadaments que ha fet l’empresa recentment. Des de principis d’any, la direcció de l’empresa ha acomiadat 5 persones de manera improcedent, 3 de les quals durant l’últim mes. CCOO denuncia que 4 d’aquestes persones tenien limitacions per problemes de salut a causa de la feina que requerien una adaptació del seu lloc de treball, i la cinquena és una treballadora que havia tingut un fill.

CCOO d’Indústria dona suport a la mobilització del dia 27, en la qual a més de la plantilla hi participaran també delegats i delegades de CCOO d’altres plantes d’Akzo Nobel on també s’han produït acomiadaments que no responen a causes objectives, per rebutjar els acomiadaments i exigir a l’empresa un canvi en la seva política laboral, així com que readmeti les persones afectades.

A partir de les 12 hores, s’iniciarà una concentració al descampat que hi ha davant la rotonda situada a la cruïlla dels carrer del Penedès i del Llobregat, al mateix polígon industrial on hi ha la fàbrica d’Akzo Nobel. Quan arribi el moment del canvi de torn, es farà una manifestació des del descampat fins a l’entrada de la fàbrica perquè el personal del torn de tarda pugui entrar a treballar i les persones del torn de matí es puguin afegir a la mobilització, llavors tornaran en manifestació fins al descampat.