Els comitès de Nissan lamenten el menysteniment de les administracions en un moment decisiu del procès de reindustrialització

Adverteixen que no permetran que se’ls deixi al marge i no descarten mobilitzacions si la situació no avança

Fa més d’un mes des de la darrera reunió de la mesa de reindustrialització de Nissan i encara no s’ha donat resposta a les peticions que es van fer ni als compromisos assumits en aquesta reunió. Davant el silenci per part de les administracions i les notícies publicades en diferents mitjans respecte al procés de reindustrialització, els comitès de Nissan han reclamat a les administracions, per diferents vies i en més d’una ocasió, que es convoqui una reunió tècnica per avançar en la proposta de manera consensuada, però no han rebut cap resposta per part de Ministeri, Generalitat o Consorci.

Els comitès de Nissan lamenten el menysteniment de les administracions envers la representació dels treballadors i treballadores i consideren inacceptable aquest silenci administratiu en un moment decisiu del procés de reindustrialització. Els comitès de Nissan adverteixen que no permetran que se’ls deixi al marge i exigeixen a les administracions que es convoqui la reunió tècnica, així com una major agilitat per evitar que es dilatin tant les decisions en el temps.

Si no s’avança en aquest sentit, els comitès d’empresa de Nissan no descarten convocar noves accions i mobilitzacions per exigir la millor reindustrialització possible per a les plantes de Nissan.

CCOO d’Indústria comparteix els plantejaments dels comitès de Nissan i insta les administracions a donar-los resposta i a agilitzar el procés per poder avançar.