CCOO guanya les eleccions sindicals a Codorniu i Freixenet, principals elaboradors de cava a Catalunya

El  sindicat manté una àmplia representació al sector

Aquest dimecres, dia 23, s’han celebrat les eleccions sindicals a Codorniu. CCOO hi ha obtingut 12 representants. La segona força, UGT, ha quedat a molta distància, amb un únic delegat. La participació de la plantilla ha estat molt elevada.

A l’empresa Freixenet i UCSA (Grup Freixenet), les persones que hi treballen van votar majoritàriament la llista presentada per CCOO en un altre procés electoral, celebrat recentment. Així, el comitè resta format per 23 delegats i delegades de la primera força sindical del Baix Llobregat i de Catalunya, i per 3 del CSTT.

Amb aquest dos resultats, corresponents a les dues empreses més grans del sector del cava, i els obtinguts a la resta d’empreses fabricants de cava a Catalunya, CCOO obté un 95 % de representació a tot aquest sector.