S’arriba a un acord a ISS Facility Services a Nissan

Amb la consecució d’aquest acord, que ha estat ratificat per la plantilla, s’ha desconvocat la vaga prevista per a aquesta setmana

Gràcies al binomi negociació-mobilització, finalment s’ha assolit un principi d’acord amb la direcció d’ISS Facility Services (tant en la divisió de manteniment com en la de neteja), que presta serveis a les instal·lacions de Nissan de la Zona Franca. CCOO d’Indústria de Catalunya i la Federació de Serveis i Construcció de CCOO de Catalunya valoren positivament aquest acord, ja que garanteix recol·locacions per a la plantilla i assegura indemnitzacions per les persones que, de forma voluntària, no es vulguin recol·locar:

– Indemnització equivalent a la improcedència per als majors de 60 anys.
– Indemnització de 50 dies per als que tenen entre 55 i 59 anys.
– Indemnització de 50 dies més un lineal de 7.000 € per als que en tenen entre 45 i 54.
– Indemnització de 50 dies més un lineal de 3.000 € per als menors de 45 anys.

L’acord preveu que l’activitat continuï fins al desembre de 2021, data en la qual està previst que el tancament de Nissan es faci efectiu.

En el marc de l’acord, també s’estableix l’obligació de l’empresa de subscriure el conveni especial amb la Seguretat Social per a les persones més grans de 55 anys i la garantia d’ocupació d’un any per a les persones que acceptin les recol·locacions.

Amb la consecució i d’aquest acord ha quedat desconvocada la vaga prevista inicialment per a aquesta setmana.