La plantilla de Faurecia intensifica les mobilitzacions contra l’ERO

El comitè d’empresa ha convocat vaga del 23 al 27 de novembre i una concentració demà

Les treballadores i treballadors de la fàbrica de Faurecia d’Abrera intensifiquen les mobilitzacions contra l’ERO presentat per l’empresa per acomiadar 160 persones. El comitè d’empresa ha convocat una nova concentració aquest dijous, 19 de novembre, a partir de les 13 h, a les portes de l’empresa (c. del Progrés, 18-29), coincidint amb la reunió prevista demà amb la direcció de l’empresa.

Amb aquesta acció de protesta, la plantilla pretén manifestar el seu malestar per la decisió de l’empresa de presentar aquest expedient, quan fa justament un any de l’incendi que va afectar part de la planta, després del qual les treballadores i treballadors es van bolcar de ple per tornar a posar en marxa l’activitat al més aviat possible. Un esforç i un compromís que ara l’empresa “premia” amb acomiadaments.

Davant la manca d’avanços en la negociació, el comitè d’empresa també ha convocat vaga del 23 al 27 de novembre per forçar l’empresa a retirar l’ERO i buscar alternatives que permetin garantir la màxima ocupació possible. Aquest divendres, 20 de novembre, es farà una reunió sobre l’expedient entre les parts amb la mediació de l’Administració.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a les mobilitzacions i les reivindicacions de la plantilla de Faurecia.