CCOO rebutja l’ERO que planteja Faurecia per acomiadar 160 persones a la planta d’Abrera

El comitè d’empresa convocarà una vaga indefinida a partir del 18 de novembre

CCOO d’Indústria de Catalunya i la Secció Sindical de CCOO de Faurecia rebutgen l’ERO que ha plantejat l’empresa per acomiadar cent seixanta persones a la planta d’Abrera, adduint la no adjudicació del nou model de SEAT León i el futur tancament de Nissan. CCOO considera que aquesta mesura és desproporcionada i insta l’empresa a retirar l’expedient i a asseure’s a negociar per trobar una alternativa que garanteixi la màxima ocupació.

CCOO vetllarà perquè en aquest procés no es produeixin baixes traumàtiques i la plantilla no perdi condicions laborals. CCOO recorda que les treballadores i treballadors de Faurecia han demostrat sobradament el seu compromís amb l’empresa, com es va demostrar ara fa un any quan es va produir l’incendi a la planta d’Abrera i la plantilla es va bolcar de ple per tornar a posar en marxa l’activitat de la planta.

Davant d’aquest escenari, el comitè d’empresa de Faurecia ha decidit convocar una vaga indefinida a partir del proper 18 de novembre.