Nova mobilització de la plantilla d’Aryzta Bakeries en defensa dels seus llocs de treball

Demà dimarts, 20 d’octubre, a Barcelona

Aquest dimarts, 20 d’octubre, les treballadores i treballadors d’Aryzta Bakeries Iberia tornaran a mobilitzar-se contra l’ERO presentat per l’empresa per tancar la fàbrica d’Olesa i per defensar els seus llocs de treball. Ho faran coincidint amb la reunió entre la direcció i el comitè d’empresa, amb la mediació del Departament de Treball.

La plantilla es concentrarà a les 15 hores, davant la seu dels Serveis Territorials de Treball de Barcelona (c. d’Albareda, 2-4) per donar suport als companys del comitè en aquesta reunió. CCOO d’Indústria dona suport a la convocatòria i a les reivindicacions dels treballadors i treballadores per la continuïtat de l’activitat i l’ocupació de la planta d’Olesa.

Dimarts a les 16 h, els representants de la plantilla estaran en disposició d’atendre els mitjans de comunicació per explicar-los en quin punt es troben les negociacions.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 d’octubre de 2020