La plantilla de Robert Bosch Castellet farà vaga contra el tancament de la planta

Els dies 25 i 29 de setembre i 1 d’octubre

El comitè d’empresa de Robert Bosch Castellet ha convocat tres jornades de vaga de 24 hores els pròxims dies per manifestar el rebuig de la plantilla a la decisió de l’empresa de tancar la planta i per defensar els seus llocs de treball. CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a aquesta mobilització i insta l’empresa a retirar l’expedient presentat.

La primera jornada de vaga serà aquest divendres, 25 de setembre, i tenen previst fer una assemblea de treballadores i treballadores a les 13 hores, a les portes de l’empresa per analitzat la situació i informar de l’estratègia a seguir.

També faran vaga el dimarts, 29 de setembre, coincidint amb la pròxima reunió del període de consultes de l’expedient. Per això han convocat la plantilla a concentrar-se el mateix dia, de 9 a 14 hores, a Barcelona, davant l’Hotel Barceló Sants (plaça de Joan Peiró) on està previst que es faci la reunió, per donar suport als companys del comitè que hi participen.

La darrera jornada de vaga serà dijous, 1 d’octubre, coincidint amb la reunió entre les parts amb la mediació de l’Administració. Aquest dia també han convocat les treballadores i treballadors a una concentració de 10 a 14 hores davant la seu del Departament de Treball de la Generalitat (carrer de Sepúlveda, 148-150).