El comitè d’empresa convoca vaga indefinida a Nobel Plastiques Ibérica contra el tancament de la planta

El comitè d’empresa de Nobel Plastiques Ibérica intensifica les accions de protesta contra l’ERO que ha presentat la companyia per cessar l’activitat de la planta de Sant Joan Despí i acomiadar el conjunt de la plantilla. A partir de dilluns 14 de setembre, el comitè ha convocat vaga indefinida, que aniran fent en funció de com avancin les negociacions de l’expedient.

Aquesta setmana també han començat a fer concentracions a les portes de la fàbrica, coincidint amb les pauses de l’esmorzar i el berenar, per deixar palès el seu rebuig a l’ERO i per defensar la continuïtat de l’activitat a la planta i els llocs de treball.

CCOO d’Indústria dona suport a les reivindicacions de la plantilla i exigeix a la direcció de Nobel Plastiques Ibérica la retirada de l’expedient, ja que considera que aquesta decisió empresarial no està justificada i només respon a una deslocalització de l’activitat a una altra planta del grup, a la qual el sindicat s’oposa fermament.