La plantilla de Nobel Plastiques manifesta el seu rebuig a l’ERO presentat per l’empresa

Les treballadores i treballadors de Nobel Plastiques Ibérica han iniciat avui les accions de protesta contra l’ERO presentat per l’empresa per tancar la planta de Sant Joan Despí i acomiadar el conjunt de la plantilla. Tal com es va acordar en l’assemblea realitzada dissabte, els treballadors i treballadores es concentraran a les portes de l’empresa al matí i a la tarda, coincidint amb les pauses de l’esmorzar i el berenar per a la continuïtat de la planta i en defensa dels llocs de treball.

CCOO donem suport a les reivindicacions de la plantilla i a les diferents accions de protesta, davant el que considerem una deslocalització de l’activitat a altres plantes del grup propietari de l’empresa. CCOO exigim a la direcció de Nobel Plastiques la retirada de l’expedient i que s’assegui a negociar una alternativa que permeti garantir l’activitat i la màxima ocupació possible.